måndag, november 10, 2008

Piercingar<3

Godkväll! Just nu sitter jag och lyssnar på The veronicas - Untouched, älskar verkligen den låten. Kan lägga upp den i ett inlägg här senare. Har precis beställt en ny ring till läppen (labret-piercingen), en 4mm tjock och sen en Tusks som jag ska ha i septum, ni ser den på bilden, det är den smalaste jag beställt. Ska töjja ut den till så mycket, det där är 4 mm på bilden jag har 3,0 mm nu. Hur snyggt som helst med en sån i septum, konerna står rakt ut mot kinden.
Har vart till tandläkaren tidigare också, det gick bra. Har inga hål så ska komma tillbaka om 2 år i Augusti. Dom sa att mina tänder är bättre nu än när jag var där sist. Det var roligt att höra.
Nu ska jag skriva lite på mitt CV, sen skicka det till min mail så jag kommer åt det på CFA i morgon. Hörs om en stund.

( Bilderna är lånde från http://star-piercing.se/ , Ihopsatta av mig.)



Inga kommentarer: