måndag, november 03, 2008

Valbo Köpcentrum

Godkväll! Har kommit hem för ca 1 timme sedan från Valbo. Jag, Jenny och GusstN åkte iväg för vi skulle till Ove Jansson men dom stängde vist 18:00 redan och vi kom dit strax efter det. Så vi åkte till "köpis" och gick runt i alla leksaksaffärer för Jenny skulle leta på något hon kunde klä ut sig till på Fredag då det är maskeradfest på hennes jobb. Det slutade med att hon köpte en hatt, hon ska vara cowboy. Vi sprang även runt i alla klädersaffärer, jag köpte grå leggings, svarta storstickande benvärmare att sätta upp till knät (passar perfekt med grå leggins under), köpte även en BH.
Bilder...


GusstN testade någon äcklig hand, hon skulle såklart peka finger.
Mina grå leggings och benvärmarna. Leggingsarna är mörkare i verkligheten, dom såg så ljus ut på bilden. BH-n tog jag inge kort på, men det var en svart med spets.
Nu ska jag packa bagen tills i morgon, återkommer snart om morgondagens planer.


Inga kommentarer: