måndag, november 17, 2008

Måndag.

Hej! Min dag började med att jag vaknade av att jag höll på att frysa ihjäl, mitt element var inte på och det var minus ute och mitt rum ligger under marken, bara fönstret som är precis vid marken. Mamma hade spolat med vatten på mitt fönster för hon tvättade bilen så det har frysit till is. Roligt va?
Åkte iväg på kursen mellan 09:00- 12:00, Richard den slöa ungen kom aldrig och dom delade upp oss i två grupper. Dom äldre damerna fick gå iväg till ett annat rum och självklart hamnade jag med dom två killarna i gruppen, Max och Jens. Aja, vi hade iaf skitroligt när vi skulle skriva upp på tavlan vad vi har för bra egenskaper. Vi tänkte ljuga lite, men ingen ide för Jens kan inte ens skruva ihop en byrå så han är inge teknisk kunnig. HAHA. I morgon ska jag ta lite kort därifrån, om jag hinner. Ska på Mindfullness kurs som också är på Arbetsförmedlinges lokaler i morgon, det är någon österländsk stresshanteringsgrej. Får se vad det är för något.
Efter kursen åkte jag hem och städade mitt rum, plockade och dona, dammtorka och dammsög. Sen åkte jag till Malin H så gick vi ut och gick, vi solade på badhuset och hade roligt. Nu är jag jättebrun, ska sola igen i slutet av veckan. Dom har bytt rör där så man blir brun direkt, speciellt jag som har så lätt att bli brun. När vi gick från badhuset så kom det två brandbilar och vi sprang allt va vi orkade efter för vi ville se vad som hänt, det var nog bara nån puff på ishallen för dom åkte ner där. Sen gick vi hela vägen till henne, när vi nästan var framme så gick vi förbi nån matkällaregrej vid skogen så pangade det som nått stort hänglås och kedjor bara slängdes hit och dit, det var ingen där och det hördes 2 meter från oss, fan va rädd vi blev.
Nu är jag hemma, har ätit laxsoppa. Gott som fan, det är lök, lax, potatis, morötter i någon grej. Men det är mjölk i så kan inte äta så mycket. Hatar mjölk mer än kött nästan. Dricker bara mjölk i kaffe. Nej, nu ska jag ta och borsta tänderna och lägga mig. Vi hörs i morgon när jag kommer hem från kursen för jag är nog inte så morgonpigg så jag orkar skriva i morgonbitti.
Justja, massa nya tatueringar kommer det bli inom helst 2 veckor. Men mer om det i morgon. odnatt!

Inga kommentarer: