torsdag, november 06, 2008

Tråkig kväll.

Jag har ingen aning om vad jag ska göra nu ikväll, klockan är ganska mycket ändå så jag ska vara hemma iaf. Jag har verkligen jättetråkigt nu. Tror att jag ska dammtorka, plocka undan alla kläder och städa upp i mitt rum och dammsuga. Då slipper jag ju göra det i morgon istället.
Är det inte en bra ide på en torsdagskväll?
Måste också packa ihop min träningsväska, allt är inte i än. Vad jag ska träna i morgon får ni veta senare. Tidigare åt jag världens godaste pasta/kycklingsallad, det som inte var nyttigt med den var pastan men äter pasta nästan varje dag. Sen hade jag ytterst lite mango/curry dressing till. Jag som försöker vara nyttig, men har motionerat nu varje dag så lite lär man få unna sig och jag tog bara någon droppe dressing och smakade.
Nej, nu vart jag städsugen. Ska sätta på Marilyn Manson i sterion nu och hoppa runt lite här och städa. Hörs när jag är klar med allt.
(Mitt öga på bilden)

Inga kommentarer: