söndag, november 02, 2008

Tårtan.

Sorry att jag inte la upp bilderna tidigare, men har haft annat för mig. T ex ringt runt massa samtal om i morgon och sånt. Men nu är jag ledig resten av kvällen så tänkte blogga lite snabbt nu innan jag ska plocka ur diskmaskinen. Klockan är redan efter 21:00 och min kväll är inte slut än. Ska duscha sen när mamma och pappa bastat, sen lär jag blåsa och platta ner håret och ta fram allt jag ska ha med mig i morgonbitti.
Vad som händer i morgon får ni veta om en stund.
Här har ni två bilder på tårtan jag gjorde till pappa idag.

Det ända som inte var på här på tårtan var riven choklad som jag satt på runt om. Dåliga bilder, den såg mycket godare ut i verkligenheten. I tårtan hade jag hallonsylt på ena lagret och på andra chokladpudding.
Första gången jag skrev på tårta, det var jättesvårt. Hittade blå gele, har bara sett röd och grön förut.
Nu väntar diskmaskinen, är snart tillbaka.

Inga kommentarer: