onsdag, mars 05, 2008

Wiiie.

I morse vaknade jag och var jättetrött. Men nu är jag pigg och glad, nyss ätit lunch. Det vart pasta och kyckling i nå tomatsås. Snart ska jag tillbaka till praktiken, fullt upp idag.
Sen när jag slutat ska jag till mormor för att hämta pengar jag fått lånat till en ny bärbar dator. Den andra jäkeln ska jag slänga eller om nån vill köpa så säg till. Ni kan få den för 500 kr, en heltsvart. Så det blir att åka och köpa en bärbar dator senare idag. Men mamma är ju knäpp också, hon säger att jag kommer sitta hela nätterna med datorn och allting, är nästan rädd för morsan och allt hon gnäller om. Men om det ska vara så att hon är orolig får väl hon ha datorn uppe här på nätterna. ha ha
I morgon är det sista dagen på praktiken där jag är nu för på Fredag har jag tagit ledigt och på måndag ska jag byta praktikställe. Så i morgon blir det att skriva massa pappren som skolan ska ha in ifrån Anders på praktiken och lite sånt. Åker till Falun i morgon också och kommer hem på Lördag igen, ska vara hos DillaN.
Skriver nog mer ikväll om hur det gick med datorköpet. Tjing.

Inga kommentarer: