lördag, mars 01, 2008

Önskar.....

Jag önskade att du alltid skulle stå vid min sida men jag gjorde fel och får skylla mig själv.
Du är en underbar kille och jag hoppas du inte lämnar mig helt. Jag vill verkligen ha kontakt med dig och hjälpa dig som jag alltid sagt. Men när du drar dig ifrån mig så orkar jag inte kämpa för att hänga kvar vid din sida. Jag orkar inte kämpa när du glider ifrån mig.

Förövrigt så har kvällen vart bra, har ätit tacopaj och sallad och kollat på Melodifestivalen. Charlotte Perelli kom vidare till Globen direkt och det tyckte jag var bra. Önskar bara att Nordman skulle gjort det istället för den där Linda. Har börjar med mitt projektarbete också, har kommit ganska långt nu, över 47 sidor. Det är en ny dag i morgon och som jag känner nu kommer jag vara uppe ganska sent inatt men det hindrar mig inte att dra mig till sängen.

Godnatt på er.

Inga kommentarer: