tisdag, mars 11, 2008

Vart ska jag börja?

Jag vet inte vart jag ska börja med alla skolarbeten och uppgiften som är halvklara. Vet inte äns hälftan av allt vi ska göra vart jag har papprerna eller något. Känns inte så värst kul eftersom det sista lärarna sa innan vi gick ut på praktik var att "ta chansen nu när ni har praktik och gör klart alla ni inte lämnat in så får vi det när ni är tillbaka efter påsklovet".
Jomenvist.
Jag har inte gjort någonting under praktiken eller Sportlovet. Jag borde läsa i en jävla bok som jag inte ens orkar öppna men känner att vill jag ha det gjort så lär jag sätta igång och läsa.
Sen är det Projektarbete, Turism, Kommunikation, Arbetsmiljö & Säkerhet, Orginistation och Ledarskap, Praktisk Marknadsföring C, Produktkunskap och några till ämnen det är hur mycket som helst som jag måste göra som jag inte ens har papper på.

Börjar känna mig jäkligt stressad över allting nu, plus att man ska göra allt annat också. Städa, försöka träffa vännerna, Praktikplats som jag inte ens har fixat en som egentligen började igår, Städa mitt rum och kärleken. Egentligen har jag inte tid för nå fritid alls och inte pengar till att göra nått heller.
Vet inte vart jag ska börja, men ska iaf sätta mig nu och skriva ner det jag vet att jag ska göra och lägga upp allt på veckordagar så jag vet när jag ska göra vad. Kanske hjälper lite.
Har iaf beställt studentmössa till mig, Richard och Elin idag.

Dags att sätta igång så nu säger jag godnatt för idag. PUSS

Inga kommentarer: