onsdag, mars 26, 2008

Godkväll folket.

Idag vaknade jag av att GusstN sa: Jag kan inte paaata idaaaaah. Hon menar att hon inte kan prata idag. Hennes tunga är så uppsvälld eftersom hon piercade den igår, sen sa frågade jag om det gjorde ont så sa hon att det bara känns som att tungan sover, ha ha.
Idag har vi ätit glass på donken och sprungit runt lite, och nu sitter jag hemma hos GusstN och kikar runt lite på Internet. Idag har dom åkt ifrån skolan till Stockholm för att demostrera utanför Riksdagshuset för Adel, men dom har haft nått stort möte om utvisningar till Afghanistan där, hoppas det har fått bra. Kommer skriva om det så fort jag vet hur allt går.
Kim är på väg hit, men han är seg som vanligt. Fast nu ringde han precis, han står utanför.
Vi ska kolla på film nu snart, blir väl nån skräckis. Sen ska jag hem och umgås med Niklas.
Skriver sen, ciao.

Inga kommentarer: