tisdag, mars 18, 2008

Snöstorm och inget Gävle.


Vaknade 06:00 i morse ungefär för att Gävle- Peter ringde mig och pratade om Tulpaner han hade hållt på med på nått jobb förrut sen hade han sagt upp sig för han mådde dåligt av att plocka med sånna. Kommer inte ihåg så mycket för min hjärna var inte vaken, han stog och väntade på bussen till jobbet, hoppas att han hade det snöigt.
Sen somnade jag om när vi lagt på och sov till kl: 10:00 då klockan på mobilen ringde. Sen ringde Elin nån minut efter och vi pratade och jag satt mig och slog på datorn för att kolla om det inte är någon Manifestation i Gävle idag för folk har hört det. Det är ingen Manifestation idag för dom har ingen tillstånd till det, det står även typ 7 sidor i Arbetarbladet om Adel idag också att dom kanske skickar hem honom till Hofors snart ett tag, men det kan vända hur snabbt som helst så man får inte ge upp nu bara för att det är lugn några dagar.
Det är snö överallt och det snöar nu i Hofors, allt hade nästan smällt bort för några dagar sedan sen igår kom det lite och nu är det överallt och det faller inte bara glädje ifrån oss vänner till Adel att han får stanna ett tag till utan det faller ifrån himmlen också.
Har lust att gå och lägga mig och sova en stund till men har vant mig vid ljuset nu och kommer aldrig kunna somna om efter att fått strålningar i mig ifrån datorskärmen. Ska gå upp och göra te med honung i och ta en macka och sätta mig och kolla på TV eller nått.
Hörs sen.

Inga kommentarer: