lördag, mars 01, 2008

Världen är verkligen liten.

Jag måste verkligen skriva av mig så gör det här.
Nu är det såhär att Viktor och Jossan började snacka på bilddagboken och jag tror dom flörtar med varandra. Viktor visar verkligen att han inte vill vara kompis med mig eftersom han beter sig såhär mot mig. Jossan har lämnat Jesper och ska flytta till Nicole och Nicole påminner mig att hon haft sex med min Niklas. Men det var förut.

Hur kul är detta?
Allt går runt och runt och runt och runt. Världen är jävligt liten eftersom alla känner alla och alla har hållt på med alla.

Igår var jag och Malin H hemma hos Jesper och snackade och hade det trevligt en stund, han hade även en kompis där som hette Niklas.
......Undrar bara vafan alla håller på med?!

Kan ni inte bara sluta bråka alla och låta mig vara, för jag skiter i er alla. Men det är bara jobbigt när folk orkar hålla på.

Sen GusstN är sur på mig för att jag inte vill vara med på Studentkryssning så hon har jag sagt upp all bekantskap med. Jenna och Micke håller sig för sig själva. DillaN har flyttat och träffar henne inte så ofta. Sabina har skaffat kille så henne hör man aldrig nått ifrån. Micha är jag osams med och Emma också. Jenni bor nere i stockholm. Alla lämnar en, för varje dag som går.
Hoppas ni vet att jag klarar mig utan er.

1 kommentar:

Anonym sa...

Här nere i borås, här finns det jävligt trevligt folk, som inte dina kompisar har legat med, som jag vet iaf:X