torsdag, mars 13, 2008

Sjukt förvirrad.


Jag är så förvirrad över allt med Adel nu, kan dom inte bara fatta att han har inget att återvända till där i sitt hemland. Här har han sin framtid, här har han allt. :'(
Idag annars har jag inte gjort mycket, skulle egentligen gå upp 08:00 i morse och vaknade då sen somnade jag om till 10. Då gick jag upp och duschade och fixade mig och åkte till skolan och träffade Richard. Hjälpte han att beställa tågbiljetter till Lindesberg dit han ska i helgen. Sen hade vi kommunikationsprov och sen gick vi ner på bruket och köpte påskgodis, frimärken, dricka och vi sprang runt överallt.
Sen kom pappa och hämtade mig och jag åkte hem och drack en kopp kaffe och åt en bulle med mamma och pappa.
Sen nu ska jag plugga lite, ska börja lägga upp hur projektarbetet ska se ut, Skriva ner mitt muntliga framträde som jag ska ha i Kommunikation (ska göra om Marilyn Manson konserten), sen ska jag städa lite i mitt rum och bara ta det lugnt resten av kvällen.
I morgon ska jag in till Gävle på demostration, sen hem och bara ta det lugnt i helgen.
Har jätteont i halsen och den slämmar, är förkyld och febrig. Orkar inte göra så mycket.
Hörs sen.