tisdag, mars 11, 2008

Lista.

Nu har jag skrivit 3 stycken A-4:an som det står vad jag ska göra varje dag i två veckor framöver. Har hängt upp dom på väggen här brevid datorn och allt. Får se hur det kommer funka, annars ikväll blir det att sitta och knappra här vid datorn en stund och sen göra popcorn och slänga igång en film. Vet inte vilken film, men de kanske ni får veta i morgon om ni läser. Ska in till Gävle i morgon med mamma och pappa, sen hem och plugga.
Här kommer en lista om ni är nyfikna:


DAGENS KLÄDSEL: Gråa mjukisbyxor och svart linne. (iaf just nu)
DAGENS SMINK: Mascara, Eyeliner.
DAGENS FRISYR: Toffs på sidan av huvudet och sne lugg, FLUFF.
DAGENS HÄNDELSE: Storstädat hela mitt rum.
LÅT: Marilyn Manson - This is halloween.
DAGENS VILL HA: Popcorn.
DAGENS SJUKA: Förkyld, ont i halsen och febrig. Vill inte bli sjuk.
DAGENS PLANER: Kvällens planer: Film och popcorn.
DAGENS DUMMASTE: När tyska Sabine (tandläkaren) var tvungen att ge två bedövningsprutor. (kanske inte hennes fel, men ändå).
DAGENS DROG: BEDÖVNING (haha). Soffan och datorn.
DAGENS ROLIGASTE: När jag skulle hämta papper ifrån min gammla praktik och Anders kallade mig Angelica. haha.
Och när Christer berättade att han hade kört så hårt på gymmet att hans armar hade vart dubbelt så tjocka och han sa "Jag kan svära på att dom var dubbelt så tjocka, helt seriöst."
DAGENS TRÅKIGASTE: Att bror inte kunde åka till Linn i helgen.
DAGENS FINASTE: Emil och Stellan.
DAGENS KRAM: Kramade misse.
DAGENS PUSS: Misse.
DAGENS FAVORIT: Christer.
DAGENS SAKNAD: Richard, Elin, DillaN och NIKLAS.
DAGENS KÖP: Popcorn och frimärke.
DAGENS GODIS: Kexchocklad och popcorn.
DAGENS HUMÖR: Trött.


Godnatt.

Inga kommentarer: