måndag, mars 10, 2008

Min kära "bror" Richard.

Tyvärr kan jag inte ladda upp någon bild, men det ploppar in i morgon.

Richard och jag har gått i samma klass ifrån 1an på lågstadiet till 6:an i mellanstadiet. Sen bytte han skola och givk 7-9an där. Sen började vi i samma klass igen i gymnasiet. Vi har kännt varandra så länge och haft samma lektioner jämt och samma lärare. Vi har umgåtts på alla raster och haft praktik tillsammans överallt. Han är en bästa vän som ALLTID finns där för en, när man är ledsen eller glad så står han alltid där och lyssnar på en. Jag finns alltid här för dig Richard och det vet du. Du är som en BROR för mig och det hoppas jag att du alltid kommer vara.

Så roligt när folk skriver på bdb, som tex igår kommenterade en Hoforstjej en bild där Richard var med och jag har skrivit brorsan. Så frågade hon:" Men om Richard är din bror så är du kusin med Malin V. " hihih, så sött. Skrev att "Nej, jag och Richard är inte RIKTIGA syskon utan vi är som syskon till varandra och vi kallar varandra brorsan och syrran." Det var lite roligt tyckte jag.

Iaf, Jag älskar Richard hur mycket som helst. Han är en av dom bästa personerna i mitt liv och det kommer han alltid att vara. Ingen kan ta ifrån oss vårt syskon/vänskap. Sen Richard och Linn, jag är alltid på eran sida. Lycka till med allt. <3

1 kommentar:

[HOF]RoffE sa...

tack sandra! du är fan den bästa kompisen man kan ha.. vi ska alltid va syrran och brorsan... du har hjälpt mig många gånger och du har alltid funnits för mig när jag har behövt lite stöd, man har alltid roligt med dig i skolan.. går inte en dag utan att vi har roligt... hoppas vi föralltid blir kompisar och aldrig slutar att snacka med varandra. vi borde umgås mer på fritiden... tack för att du är på min och linns sida. tack för att du finns sandra. du är en äkta bra jävla kompis, alla borde vara som dig... jag tror fan aldrig vi har vart osams någon gång heller... you and me 4-ever syrran... vi hörs imorgon.