lördag, mars 15, 2008

Lördag.

Har nyss vaknat och är förkyldare än någonsin, min hals är en stor slämmboll och jag hostar och kan knappt få ut ett ord. Har ont i alla piercingar, säkert pga av förkylningen. Känner mig yr i huvude och det svider i halsen när jag sväljer och sånt.
men.....
Det hindrar mig inte at försöka vara glad, ska vara med älskling idag och det blir en massa packa hit och dit och kolla på Melodifestivalen ikväll. Ska bli myyyysigt.
Han babblar också om att efter Kiss konserten den 30 maj ska vi dra med hans kompis Tobias eller vad han heter ner till Sweden Rock festivalen. Men vi får väl se om jag följer med, beror på om ekonmin säger ja eller nej. För jag tar ju studenten den 14 Juni tror jag det var. Och samma vecka som vi tar studenten ska vi börja en helt ny kurs i skolan för då kommer vår lärare tillbaka ifrån att vart mammaledig i ett år. Men det visar sig längre fram i vår om det blir Sweden Rock.

Fick sms av brorsan Richard i morse och han har det bra hos Linn, gulligt.
NU ska jag gå upp och snacka med mamma och göra något att äta, sen blir det att ta det lugnt nån timme här hemma innan älsklingen kommer.
Hörs sen.

Inga kommentarer: