torsdag, mars 20, 2008

Torsdag ?

Efter mycket tårar och bråk inatt så kunde jag somna, väldigt jobbigt att bråka med den man älskar, men sånt är livet. Jag hoppas det löser sig nu bara. Men är väldigt orolig och surig över att han ska ut på krogen nu i tre dagar i rad, till å med på en TORSDAG? Aja, vi får se hur det blir med allt nu framöver.

Nu har jag hoppat i mjukisbyxorna och har datorn i knät, ska fixa något att äta och sen fixa mig för att kl: 12:00 ska jag träffa Richard i skolan, vi ska ha Kommunikation till 15:30 men jag drar vid 14 tiden för jag ska med mamma och pappa till Ockelbo och lämna påskägg hos Loke, min brors son.

Igårkväll kollade jag på Förortsungar och käkade popcorn, det var mysigt förutom att man satt själv då. Och i helgen kommer Sonny och Marielle till Hofors, då ska jag leka massa med Sonny iaf. Vi får se va vi hittar på, men kommer nog inte blogga så mycket men det kommer väl upp lite kort på Söndag. Men nu har jag inte tid att sitta här och skriva för jag har lite brådis. Hörs ikväll.

Inga kommentarer: