onsdag, mars 12, 2008

Kvällens händelser.

Det gick bra i Gävle, besiktat bil och sprungit runt överallt i stan.
Det regnar fortfarande och det känns som jag har 40 grader i feber, det passar ju bra nu för det kommer bli så att jag måste säga ifrån helgens planer. Det visar sig.
Sitter och kollar på One tree hill nu, första säsongen. Men det ploppar upp att jag ska plugga egentligen, ska läsa lite sen.
I morgon ska jag träffa Richard på bruket 11 och sen ska vi gå till skolan för jag ska hjälpa han att beställa tågbiljetter till Linn i Örebro. Hoppas det kommer gå bra för dom. Önskar er all lycka mina små sötungar. Sen i morgon är det ind.val också, har kommunikation i tre timmar.
Annars plugga plugga plugga.
Saknar en viss person just nu, men vill helst inte det. Men han bara finns där i mitt huvud.
Nu säger jag godnatt för idag.

Inga kommentarer: