tisdag, mars 18, 2008

Skit...

Har vart och träffat syrran idag och grejjat lite saker till i morgon. Nu är jag hemma och ska laga lite mat, pasta och pastasås. Sen ikväll blir det att ta det lugnt. Är så trött på hur människor beter sig. Dom säger en sak och gör en annan, är trött på sånt nu. Hur ont det än gör och hur svårt det kommer att släppa dom personerna så får jag gå igenom det för jag orkar inte leva såhär längre.
Ni kanske inte förstår någonting, men nu har jag skrivit av mig lite och när jag har det nerskrivet så är det en sak jag vet att jag måste ta tag i och när jag hela tiden blir påmind av det kommer jag fixa det.
Imorgon blir det plugga plugga plugga plugga och skriva rent allting och sedan drar jag iväg, kommer hem på söndag igen med en massa saker att skriva och fixa med. Sen är det ett härligt lov att sova ut på och plugga och sen ta nya tag dom sista 3 månaderna som är kvar innan det händer... STUDENTEN!
Trevlig kväll alla där ute i vinterkylan. KRAM.

Inga kommentarer: