söndag, mars 23, 2008

Dagens händelser.


Ja som jag skrev tidigare så hoppas jag ni lyssnar på dom sköna Hallelujah låtarna jag la upp, faktiskt två stycken. Jag klarar inte av sånna där låtar för jag garvar ihjäl mig. Men punkt på detta.
Jag åkte till GusstN och vi lämnade filmerna vi hyrde igår och hyrde två stycken nya, massa folk på Time som skulle ha kulglass, är det så varmt nu så det är dags för glass?
Kanske det..
Vi gick och köpa pepsi max och lösgodis på Sparköp och sen traskade vi ner till Gusstn och jag somnade på hennes säng direkt, länge sedan jag var hos henne. Träffade hennes bror och mamma också, länge sedan. Känndes bra att vara där igen och framförallt är det skönt att fått tillbaka sin bästa kompis. Micke, Matte, Jenna och Amira kom dit nu på kvällningen och kollade på film men jag orkade bara sen en för jag är inte så värst pigg i skallen för det är så mycket som händer just nu så jag drog hem.

Nu sitter jag här och tänkte lägga mig snart, bryter väl ihop innan jag ska somna men det är som vanligt. Men det är nog sista kvällen jag gör det för jag är glad nu, glad att slippa allt skit och ordna upp allt med kompisarna. I morgon blir det kaffe med P och sen leka med GusstN kanske. Och resten av veckan har jag lite saker inplanerade annars ska jag bara ta det lugnt och vila ut innan skolan kör igång igen.
Nu säger jag godnatt, PUSS.

Inga kommentarer: