onsdag, mars 19, 2008

Happy!

Nu sitter jag i soffan med bärbara datorn i knät, har nyss gjort en Smoothie som bestog av: Banan, Vaniljyoghurt, blåbär och hallon. Den var läskande och god, men den smakade mest banan.
Nu ska jag plugga lite hade jag tänkt, har massor som lär göras. Vet inte riktigt vart jag ska börja men jag lär väl börja någonstanns. Kan säga att ni som läste för nån vecka sedan då jag skrev att jag satt upp 3 st A-4:an på väggen där det står vad jag ska göra varje dag. Det funkade inte ens en dag.
NU måste jag göra lite nytta, i morgon ska jag till skolan med Richard och ha Kommunikation, då ska vi förbereda vår muntliga redovisning jag ska ha om Marilyn Manson-konserten. Men jag har ändrat mig om det, ska skriva om en väldigt speciell person istället.
En sista sak innan jag säger hejdå för idag, Jag är glad nu.

Inga kommentarer: