söndag, mars 16, 2008

Söndagkväll.

Ja va har man gjort idag kan man fråga sig?
Köpt godis för 250 kr som skulle fylla över 10 påskägg. Sen har jag inte gjort så mycket mer.
Har tänkt mycket på Adel och har även skrivit mail till min lärare Anki om en sida dom borde kolla upp som Christer gav mig.
Nu är det dags att trippa upp och borsta tänderna efter ett långt och komplicerat snacka med min vän Flodiz och hans svartsjuka flickvän som mailar mig utan anledning. Antingen nyfiken eller nått, men aja det ska jag inte ta upp här.
Imorgon ska jag sova ut lite sen åka och träffa brorsan Richard som kommit hem ifrån Lindesberg nu ikväll. Vi ska gå till skolan en sväng och snacka med lärarna om Adel och lite sånt där sen ska jag hem och ta det lungt innan jag drar och våldgästar Niklas.
Godnatt på er.

Inga kommentarer: