måndag, mars 03, 2008

Måndag igen.


Idag var man på praktiken igen, Anders är så rolig. Han sa att han hade ätit svinmule och stekt potatis till lunch sen knäppte jag masa Facewarp bilder på honom men så dum är jag inte så jag lägger ut dom här. Om nån vill se så får ni träffa mig och kolla på mobilen. Inte sant DillaN?

Va har man gjort mer idag? Vart och handlat med mamma och suttit vid datorn, borde egentligen plugga nu men har verkligen inte ork till det. Ikväll blir det lugnt, sitta här sen sova.

I veckan ska jag åka och köpa en bärbar dator och sen på Torsdag drar jag till Falun och ska sova hos DillaN hela helgen. Ska blir så kul, alltid roligt med henne. Sömnlösa nätter, Nattkonferans med Simon och skräckfilmer. Så det ska vara.
Nu ska jag göra annat, ciao.

2 kommentarer:

Dennis Alexis Hellström sa...

Tack för att du läser min blogg! <3

www.bimboboy.com/blogg

Anonym sa...

haha, skall jag ställa mig in på att vara närvarande på nattkonferanserna?:)