söndag, mars 02, 2008

Sista dagen..


Skulle vilja att det var den sista dagen i mitt liv men nu är det så att det är sista dagen på Sportlovet. Jag har haft ett bra lov, iaf när jag har vart hos DillaN i Falun. Annars har jag inte gjort så mycket. Idag har jag vart i Sandviken och handlat med mor och far också. Träffat brorsan en stund nyss också.
Å i morgon drar praktiken igång igen och det ska bli ganska kul, tror jag. Men önskar att jag hade en vecka lov till.
Men det är ju praktik nu i 3 veckor sen är det Påsklov.
I morgon ska jag och Richard luncha, vi ska även till skolan och se om vår "kära" mentor Gunilla blitt nå brun i Egypten, det roliga är ju att hon bröt armen nån dag innan hon skulle åka dit. haha. Skadeglädje till tusen vart det då.
Nu ikväll borde jag plugga hela kvällen egentligen men blir annat.
Natti

Inga kommentarer: