fredag, mars 14, 2008

Helg igen.

Ja då var denna dag framme, Fredag och helg.
Har vaknat nyss och klockan är snart 09:30, ska fixa mig snart och åka till Hofors och träffa Richard kl: 11:00 utanför hans praktik. Ska posta lite saker och göra lite ärenden också, sen ska vi gå till trappen och snacka skit om halsen tillåter. Sen blir det att gå en promend till skolan och kolla om det är några där, annars går vi ner och traskar runt på bruket under hans lunchtimme.
Jag och mamma ska göra bakad potatis med tonfisk och rök-röra idag och en god sallad.
Pappa ska ut och jobba eftermiddag så han kommer hem vid 22-tiden ikväll och mamma ska iväg till sin vännina vid 17-tiden så jag blir ensam hemma om jag inte tar hit någon.
Känns som jag bara vill vara hemma och sova hela helgen för jag har så ont i halsen och förkyld.
Men vi får se hur det blir.
Hoppas att allt kommer gå bra Gävle för Adel idag. Lycka till Björkhagsskolan.
Nu ska jag platta håret och sminka mig. Hörs sen.

Inga kommentarer: