fredag, juli 02, 2010

VA SKA JAG GÖRA?

Gud hur jag håller på med mitt stackars hår.. Vad ska jag göra?

  • Fortsätta bleka hela överhåret. ( Men då kommer jag väl tapp allt?
  • Fortsätta göra slingor, massa massa massa massa? (Men nu är det ju helt ljust i hela överhåret redan, dock oragange/gul färg.
  • Färga allting svart?
  • Färga allt svart förutom en blond fläck i luggen som jag kan bleka vit?

Jag är så tankespridd, har kommit en bit på vägen mot blondare hår. Kanske jag ska blondera en gång till sen färga allting i en mörkblond färg och göra slingor i det? Så vill jag göra men det är så mycket på längden av håret som är orange längst ner, skulle vart lättare om jag hade kortare hår. Sen är det så dyrt med färgning.


Såhär ser det ut nu, Första bilden med färg i och andra efteråt.

1 kommentar:

Jenni sa...

När mitt hår var gul orange efter blekning från svart för flera år sen, köpte jag en färg från Loreal tror jag det var. Den hette Helsinki och tog bort exakt alla gula och orangea skiftningar i håret. Så det skulle jag gjort om jag var du