måndag, juli 05, 2010

100705

Godmorgon! Gick upp vid 11 tiden idag och åkte och handlade lite bröd, sen gjorde jag frukost.
Nu ska vi fixa oss lite här hemma, slänga i en tvätt i maskinen och dammsuga av. Sen ska vi dra ut och åka lite bil med Alice, det är snuskigt jävla varmt men hon måste lära sig, det är bara dra ner fönsterna så det blir skönt åt henne, lär gå massa i koppel också idag. För er som undrar varför vi ska ut med henne och åka bil är det för att hon ska vara med på semester nästa vecka, så det är en bit att åka för henne i bilen så lika bra att vänja henne, hon har ju åkt bil sen hon var liten men inte nu på några veckor.

Jag har kunnat lämnat henne här hemma i lägenheten då min kusin ska bo 1 vecka i min lägenhet medans vi är borta men vi vill ha med oss Alice för annars kommer jag sakna ihjäl mig efter henne.

Ha en bra dag allesammans!

Inga kommentarer: