lördag, juli 17, 2010

100717 SISTA DAGEN

Godmorgon! Idag är det sista dagen i Marholmen, kommer sakna denna vackra plats men vi ses snart igen. Kanske redan i höst, annars nästa sommar.

Idag ska vi åka runt lite lite ställen och kika, små öar. Sen ska vi grilla ikväll och ta de lugnt, packa lite för i morgon kl 11 på morgonen far vi hemåt. Ska bli skönt att komma hem också, men kommer sakna lugnet och miljön. På måndag börjar jag på Arbetsförmedlingen, då ska jag dit och höra vad jag ska göra nu , fyfan. Har gått på Miroi ett tag nu men det är slut så får se vad som sätter mig på. Börjar fan jobba med exakt vad som helst, sätter mig och ringer på kvällen bara jag slipper arbetsförmedlingen. Nu kommer alla måsten tillbaka, usch..

Får se vilka som ska gifta sig här i Marholmen ikväll då.. Kändisar och TV4 kommer hit och ska filma för det kommer synas på tv i höst, mer om det då när jag vet mer om det. Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig lite, hörs när vi är hemma här igen!

Inga kommentarer: