fredag, juli 23, 2010

SENT INLÄGG

Sorry för ett sent inlägg men lovade er lite bilder från idag så bättre sent än aldrig.

Kvällen har runnit iväg, gjorde mat, vek bort tvätt, hängde tvätt, diskade efter maten, plockade och donade och matade Alice och sen kollade jag och Tobias på en film, den hette 17 Again. Riktigt bra film, se den.

Nu ska jag snart borsta gaddarna sen slå ner huvudet i kudden och sova. I morgon ska jag sooova uuuuuuuuu så långt jag orkar och hoppas på antingen jättevarmt soligt väder eller åska och regn, inget mitt imellan. Fråga mig INTE varför.

Bilder från idag..
2 olika pajer, en äppelpaj och en jordgubb/rabarber.
Liam och jag byggde lego, fint va?
Tobbe och Liam är i vattnet och plaskar, jag och Cicci hängde uppe vid bordet
för att inte bli nerstänkta av dom små badtrollen.

Time to say goodnight, GOOODNIGHT!

Inga kommentarer: