onsdag, juli 28, 2010

FULLT UPP

Halloj, är hemma en vända nu. Vi har druckit kaffe efter att ha vart ner till mina föräldrar och tvätta volvon och sen mammas bil. Jag gjorde rent alla mattor och dammsög hela bilen och torkade den invändigt, gick igenom alla tusen skivor m.m och Tobias tvättade den utvändigt, sen gjorde vi tvärt om på andra bilen. Så nu förtjänar vi en liten pause. Har hunnit handla lite till kvällsmaten också, blir hemmagjord tzatsikisås, färskpotatis kokat i dillkvist (så gott) och sen grillad lax.

Men nu ska vi iväg en vända och göra lite ärenden sen ska Tobbe klippa gräset hos grannen så han får sig en liten slant. Jag längtar tills i morgon, då ska jag träffa Jenni och hennes söta dotter Nova som är i Hofors några dagar. Vi hörs senare ikväll!

Min fina Tobias, jag älskar dig!

Inga kommentarer: