tisdag, juli 20, 2010

100720

Hej! Har inte suttit vid datorn så mycket idag för vi vaknade kl 13:00, åkte ner till mamma och pappa och åt mat från igår, grillat. Sen åkte vi hem och duschade och fixade oss och kl 15:30 åkte vi till Dalarna, till lager 157. Hittade ingenting bara en varsin tjocktröja åt oss sen åkte vi till Maxi ica i falun och sen på stan och åt på American take away, fan så det har regnat. Helt kolsvart på himlen men nu är det bättre iallafall, får gärna åska och regna för mig.

Nu är vi hemma och ska se till så Alice har mat, vatten, ren kattlåda och sen ska äta melon och kolla på några avsnitt av OZ.

Jag är så glad att jag har Tobias, han är det bästa som hänt mig.
Min fina älskling som jag bor med, vår fina lägenheten och katt.
Kan inte bli bättre, jag älskar honom så in i norden!

Inga kommentarer: