torsdag, juli 22, 2010

100722

Godkväll! Klockan bara springer iväg. Idag har jag hunnit med att tvätta och sen firat mig själv nere hos mamma och pappa, syster och hennes kille kom och min bror och hans gravida tjej (så vackart med gravidmagar) och hennes son sen morbror och hans son. Så var fullt hus, byggde lego med Liam tills vi bestämde oss för att åka och bada så vi gjorde det. Sen har vi vart hos bror och hans tjej en stund och på vägen hem nu åkte jag och Tobias och handlade lite.

Nu blir det kycklinghamburgare till kvällsmat för klockan är så mycket så orkar inte sätta igång med någon annan mat sen lär jag vika bort tvätt och hänga upp alla lakan. Sen blir det mys resten av kvällen med honungsmelon, på sommaren älskar jag frukt, alla sorterts exotiska. I morgon ska jag gå och köpa massa frukt och göra fruktsallad.

2 bilder från igår.

Mitt i stan i Gävle..
Såhär tjusiga blir våra toast i våffeljärnet.

Bilder från idag kommer upp om ett tag. Justja, någon som har tips på en bra komedifilm?



Inga kommentarer: