torsdag, juli 29, 2010

100729

Godmorgon! Idag skulle man vilja ha 10 000 lakan eller åtminstoende 5 så man kan börja planera en sista minutenresa till något varmt land 1 vecka, det skulle behövas kan jag säga. En vecka med den man älskar i paradiset, bara ta de lugnt och koppla av och slippa alla måsten hemma och bara vara med varandra. Men man får väl fortsätta drömma sig bort.

Nu ska jag ta mig en snabbdusch och fixa mig sen ska vi åka iväg och handla mat idag och när vi kommer hem ska vi hämta Jenni och Nova och åka ner till mina föräldrar för dom har inte träffat Nova än, självklart har jag köpt paket till henne, ni ska få se sen när hon öppnat det, så gulligt.

Ha en bra dag så hörs vi senare!

Skulle inte vara fel och byta ut denna regniga och mulna dag mot detta på bilden!

Inga kommentarer: