måndag, juli 12, 2010

KVÄLLSDOPP

Åh gud vad härligt. Vi kom hem nyss och nu sitter vi ute på altanen och äter lite ostbågar och dom dricker en öl och jag ett glas iskall pepsi max. Det var jättevarmt i vattnet och jag, pappa och älsklingen låg säkert i 30-40 minuter i vattnet, riktigt härlig sandstrand, mycket folk som var där nu på kvällen. Idag är det kyligare ute nu på kvällen vilket är jätteskönt, kommer nog kunna sova gott inatt.

Vi ska snart göra lite kvällsmat, koka wienerkorv med bröd och räksallad. Sen blir det kortspel, ordfejden och yatzy.

Mamma tog lite bilder med min mobil..

Ett stort jugendhus vi gick förbi när vi skulle till stranden.
Jag, Tobias och pappa i vattnet.
Så jäkla fint med kvällssolen och bryggan, dock är mamma inte så bra att ta
kort med min mobil. haha, jag har touch-mobil.

Inga kommentarer: