lördag, juli 10, 2010

PHUUU!

Åh mamma mia vad jag har hållt på hela dagen, ska hänga upp tvätten nu direkt när den är klar (den är det snart hoppas jag) , Sen ska jag skölja ur färgen i mitt hår, satans var mycket hår jag tappade nyss när jag blekte, ändå sätter jag i mer, blä på mig själv. Har 80 % blekning kvar i flaskan så om någon vill ha så får ni gärna hämta, annars slänger jag det. Skulle bara blandat lite men smart som man är trodde jag att jag skulle behöva hela flaskan och bleka 5 gånger typ (det är ju så pass lite hår) men kan inte bleka mer nu eftersom allt lossnar.

Till kvällsmat här hemma blir det stekt kassler som man sätter i ugnen med ost och anansskivor sen potatisgratäng till och sallad. Vi brukar bara 1 gång om dagen men idag blir det 2 för vi är tvunga att göra slut på lite saker från kylskåpet eftersom vi åker bort 1 vecka i morgon.


Ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi senare!

Inga kommentarer: