fredag, juli 09, 2010

100709

Godkväll! Idag har jag inte haft tid att suttit vid datorn men nu kom jag hem så tänkte skriva några rader (som alltid blir helt för många ointressanta saker).

Idag har jag iallafall vart och lämnat nästan all packning hos föräldrarna och sen bar det av ner mot Torsåkers skogar hem till Dillan som var där, vi gjorde mat och åt och spelade lite spel, riktigt trevlig, det tyckte Tobias med. Nu väl hemma har vi inte gjort så mycket, jag ska fast jag är supertrött gå till Annso en sväng och spela lite kort, Tobias ville spela dataspel några timmar så jag orkar inte sitta hemma.

När jag kommer hem blir det vanliga nattsermonin tänkte jag skriva, vi ska fortsätta se på krigsserien Pacific, den är riktigt bra. Ha en fortsatt trevlig kväll, hejsvejs!

Justja, 1 år sedan idag låg jag på sjukhus nu med bryten hand. Då bilolyckan hände.



Några bilder från idag..


Inga kommentarer: