lördag, juli 10, 2010

DAGENS GÖRA-LISTA

Nu har vi ätit och kollat på en film som gick på tvn, riktigt bra men lite sorlig. Alice har haft ner krukan i köksfönstret som vi köpte ny för 1 vecka sedan idag (hon hade haft sönder krukan då också), så fan jävla katt. Kan inte köpa nya krukor varje vecka, men inte hennes fel, vi får ha plastkrukor nu istället sen kom det en fluga på utsidan av fönstret hon skulle ha.

Har lite saker att göra idag..
  • Åka och handla småsaker som ska med i morgon när vi åker.
  • Tvätta 2 maskiner (egentligen 3).
  • Dammtorka, dammsuga, torka golven.
  • Packa det sista småsakerna som stearinljus, kattmatskålar, skor m.m
  • Bleka det som är ljust i mitt hår, ska bort med det oranga och gula nu.
  • Duscha och göra ansiktsmask, hårinpackning och kroppsskrubb (litet spa så man är fräsh för semester).
  • Fixa med Comviq surfstickan som jag ska ha med så jag har Internet hela veckan, mig slipper ni inte.

Sen är det säkert massa saker jag inte kommer på nu, ska hinna blogga, leka med Alice, pussa min Tobias och slänga en jädrans massa sopor. Nu börjar vi med en kopp kaffe på balkongen!


En bild från igår i bilen påväg hem från Carro.

Inga kommentarer: