torsdag, juli 29, 2010

BÄSTA VÄN

Vi har vart till Falun och handlat på Citygross så nu har vi mat ett tag framöver vilket känns skönt. Trodde vi skulle få leva på nudlar och varma koppen.

När vi kom hem och hade packat i allt i kyl, frys och skafferi hämtade jag och älsklingen upp Jenni, världens bästa kompis och hennes supersöta dotter Nova, lilla gullungen. Vi åkte ner till mina föräldrar och fikade och busade massa med Nova. Jenni hade med en födelsedagspresent till mig, jag fick en pumajacka/tröja, en svart med pumamärke bak på ryggen vid nacken och sen på framsidan en stor vit puma i konturer , så jävla snygg. TUSEN TACK igen bästa vän, jag älskar dig Jenni och jag och Tobias måste komma ner till dig och din blivande man nu i höst.

Den ser ut som den på bilden, fast inte pumamärket där framme utan bak,
sen här på framsidan en stor puma i vita konturer. Älskar kvaliten på dessa jackor/tröjor.

Nu kom jag och Tobias nyss hem, tändt alla lampor, helt svart här hemma för det är så dåligt väder ute. Nu ska jag göra mat för vi har inte ätit något än, blir hemmagjorda köttbullar och stuvade makaroner.


Inga kommentarer: