söndag, juli 11, 2010

MARHOLMEN DAG 1- BILDER

Godkväll! .
Internet går riktigt fort men när man ska ladda upp bilderna här tar varje bild minst 20 minuter, men ska försöka uppdatera så mycket som möjligt med bilder ändå.

Ikväll har vi varit ute och gått, gick till stranden där det var 25 grader varmt i vattnet så Tobbe badade men jag ville inte gå blöt för vi skulle gå runt en bra bit runt området. Nu väl hemma har vi kollat på tv, druckit lite och jag har precis tagit mig en kall lååång dusch i världens finaste badrum, gud helt nytt allting här.

Här kommer några bilder, tagit 75 st men kommer varje dag några iallafall så när jag kommer hem om 1 vecka får ni se mer kort.

Här sitter jag med min dator just nu. Utsikten är havet.
En liten del av köket..
Vardagsrummet
Badrummet med duschkabin och bastu.
Kommer mer bilder på stugan när jag har tid.
Nu ska jag snart sova, i morgon ska vi gå i staden i Norrtälje sen åka och handla
på en jäääättestor affär som heter Flygfyren.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker det är så roligt o läsa om hur andra upplever ens hemtrakter.. ;) //fia

Jenni sa...

Hoppas ni får det supermysigt! Jag och Christian ska 2 mil utanför Norrtälje på Torsdag tror jag det blir, då kanske vi kan titta förbi er :) Kram