fredag, juli 02, 2010

100702

Goddag! Somnade 7 i morse och gick upp kl 11. Umgicks med Annso ett tag, vi var och handlade m.m och nu när jag kom hem har jag inte gjort så mycket mer än kletat i slingor i håret, får se om det blir nå ljusare då, ska vänta 1 vecka minst efter jag gjort idag så håret får vila, har tappat så mycket hår sen jag började bleka så det är så tunt nu, jobbigt!

Ska sätta i tandblekning nu också så det får värka tillsammans med hårfärgen, hoppas hoppas hoppas det blir ljusare. Någon som har tips hur man får det jätteblondt? Jag satt på folie nu iallafall, kanske ska blåsa lite med hårblåsen också? Det gula pigmenten får jag väl ta bort med silvershampoo, men det funkar inte på alla har jag hört, ge mig tips och råd!

Några bilder från igår när vi var i Gävle på bio med Carro

Brynäsbocken blev nästan med helt, suddigt dock.
SF bio grejen snurrade på som vanligt.
I väntan på bion satt vi oss vid fontänen som det ligger en naken kvinna,
den heter "snasket".
Tobbe såg surig ut, säkert på fiskmåsarna.
Underbara och vackra Carro, saknar dig redan gumman!
Nu blir det tandblekning och fortsätta bleka håret,
sen är vi bjudna på jordgubbspaj hos mina föräldrar senare!
Så härligt med sol och värme, hallelujah.






Inga kommentarer: