måndag, juli 19, 2010

MYSKVÄLL

Nu är vi hemma igen. Har hållt på hela dagen och städat och tvättat, lär hänga upp en maskin tvätt nu sen ska vi göra kastrullpopcorn och skära upp melon och kolla på några avsnitt av serien OZ, faktiskt jävligt bra för min smak.

Vi har ju varit och grillat hos föräldrarna och jag tog massa kort på min brors fina flickväns stora mage, dom ska få en liten flicka om 20 dagar så då blir jag faster för 3e gången. LÄÄÄÄNGTAR!! Så himla fin mage, har kännt på den massa idag, lilla fina C som är där inne.

Nu lär jag hänga upp tvätten innan gubben får nervryck att vi ska kolla på OZ. Ska mysa mysa mysa massa nu med min älskling, så skönt att han har sommarlov så man får göra massa skoj och bus varje dag. Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa, i morgon lovar jag mer inlägg och bilder, godnatt!

Inga kommentarer: