söndag, juli 11, 2010

100711 MOT MARHOLMEN

Godmorgon! Jag är jättetrött, brukar sova till 11-12 nu när Tobias har sommarlov, men nu är jag uppe tidigt. Sitter med hårfärg i håret och ska snart hoppa in i duschen, vi är nere hos mina föräldrar nu eftersom vi vaknade så sent.

Lägenheten ska min släkting och hans tjej ha nu över 1 veckas tid, bra så man får hjälp att vattna blommorna m,m, dom kommer inte härifrån heller så perfekt att jag var borta 1 av 2 vevckorna dom är här så dom får eget boende. Bra bra bra..

Tänkte bara säga att vi hörs när vi är framme i Marholmen, blir i eftermiddag/kvällning någon gång. VI ska göra ett kort stopp också, måste ju försöka ge Alice vatten för hon kommer väl va skiträdd hela bilresan, är ju trots allt nästan 3 timmar bilresa dit, beroende hur många stopp vi gör blir det nog en jobbig dag för henne, men vi gör stopp för hennes skull. jaja! Vi hörs när vi är framme.

Inga kommentarer: