lördag, juli 31, 2010

100730

G0dkväll! Har inte hunnit suttit vid datorn något idag så tänkte skriva nu och visa lite kort från idag (Fredag).

Gick upp kl 11:00 och duschade och gjorde brakfrukost med stekt ägg, bacon och ostfralla, kaffe och juice. Sen väckte jag Tobias och han mumsade i sig massa frukost och duschade. Sen vid 16:00 tiden då det pissregnade som mest av allt så åkte vi till Sandviken till Tobbes pappa där vi fick grillat till middag och sen när det väl slutade regna så satt vi oss ute på deras gård och spelade kort och drack kaffe, kl 20:30 åkte vi hemåt, stannade och köpte en påse chips (som Alice hade ner på golvet direkt när vi hade hällt upp det så de var bara att slänga för allt blev mosäckel. Har haft en bra dag och nu på kvällen hemma har vi haft mys och kollat på OZ.

Lite kort från idag..

Topii, svärfars katt.
Dom hade skaffat en hundvalp, 50 % schäfer, 25 % dobberman och 25 % rottwailer.
vovvsing och älsklingen min.
Skitgullig hund, nu när den är liten ..
Sen kommer jag aldrig våga mig dit och träffa honom, haha!

Mina två älsklingar Alice och Tobias.



Nu ska Tobias spela dataspel så jag ska lägga mig, Alice är helvild så lär väl ta och leka med henne lite innan bara. GODNATT

Inga kommentarer: