lördag, juli 03, 2010

100703

Halloj! Kom hem från Valbo för en stund sedan, hittade ingenting där alls förutom billiga Svenska Jordgubbar för 15 kr. Åt på Ikea gjorde vi också, tack mamma.

Det kommer världens mörka moln över hela himlen och det mullrar, det är över 30 grader varmt I SKUGGAN så man flyter ju nästan bort. Ska ta mig lite jordgubbar nu och ett glas kall Pepsi max och sätta mig på balkongen med Tobias och hoppas att det blir världens åskväder, det är mysigt när man ändå bara ska vara hemma.

Lite kort ..

Happy me, kortet är från igår.
Skorna jag köpte åt Tobias förra gången vi var i valbo, glömt att visa dom.
Jordgubbar är så himelskt gott.
Provade en baseballströja men det fanns inte svarta kvar.
På bilden är den blå, synd att det är slut på Internet också.
Någon som kan köpa en åt mig om jag ger pengar, och skicka?
Om det finns någon annanstanns..


Bilder på mitt hår kommer upp om ett tag.

Inga kommentarer: