lördag, juli 10, 2010

TIME TO SAY GOODNIGHT

Åh vilken härlig kväll, har kollat klart på hela serien av Pacific, riktigt bra faktiskt för min smak som inte annars gillar krigsfilmer/serier/program. Nu ska jag be Tobias diska för han har latat sig hela dagen den rackarn, och jag ska hoppa in i duschen. Ska bleka håret en gång till nu bara, sen gör jag igen i morgonbitti, hoppas inte allt lossnar bara.

I morgon förmiddag kommer min kusin och hennes kompis hit som ska bo i lägenheten hela veckan vi är borta. Vi ska till Marholmen, det är en stugby utanför Nortälje som inte är långt ifrån Stockholm. Ska bli härligt att komma iväg och göra roliga saker, bada i havet och bara njuta av livet. Vi har vart där sen vi var små så ska bli riktigt roligt att visa Tobias den underbara platsen, jag älskar att vara där.

SJÄLVKLART har jag fixat Internet så kommer uppdatera så ofta jag kan och har lust med en massa bilder hela veckan. Nu lär jag hoppa i duschen sen lägga mig, ska lämna över nyckeln tidigt i morgon så vi drar till mina föräldrar då, äter lunch sen drar vi. Hörs i morgon, Godnatt!

Inga kommentarer: