fredag, juli 09, 2010

TIME TO SAY GOODNIGHT

Nu först har jag slagit ner arselet här vid datorn. Har städat hemma här idag och packat det allra sista inför semestern på Söndag. Det ända som är kvar är Alice skitspade som jag lär göra ren och packa ner på Söndag innan vi åker, haha! Det kunde ni inte gissa att det var va?

Vi lagade Tacogratäng och åt till middag och såg på film och nu resten av kvällen har det bestått av en lång skön dusch, fönat och plattat håret och sen har vi kollat på några avsnitt av serien Pacific, det är nå krigsserie, faktiskt riktigt bra om jag får säga mitt.

Nu ska vi se ett till avsnitt sen är det sängen som kallas, så säger GOODNIGHT för oss här hemma.

Kortet är taget för ca 10 minuter sedan!
Tänkte visa hur mitt hår ser ut, mer kort kommer i morgon.

Inga kommentarer: