söndag, juli 18, 2010

100718

Godmorgon! Jag kunde inte somna förns vid 6 tiden i morse och jag gick upp 08:00 nu för 40 minuter sedan så jag är ju jäävligt "pigg". Har ätit en macka nu till frukost och ska packa det sista så det är klart sen fixa mig lite. Kl 11:00 lämnar vi stugan och far hemåt. Blir ett stopp på Mc-donalds påvägen hem sen till lunch, så hoppas vädret håller i sig (det är mulet) för vi vill inte ha regn eftersom vi lär ta med ALice ut på bänkarna i buren eller koppel.

Nä nu ska jag stänga av datorn och packa ner, när vi kommer hem blir det fika med bror och hans höggravida tjej nere hos mamma och pappa sen ska jag och älsklingen hem till oss och lämna all packning, så måste få tag på våra inneboenden så vi kan få nyckeln m.m Sen ikväll blir det grillning hos föräldrarna med bror och hans tjej.

Ha en bra dag alla!

Hejdå Marholmen, vi ses snart igen!

Inga kommentarer: