söndag, november 21, 2010

WISH YOU WERE HERE

Jag vet inte hur jag ska uttrycka mig i känslor, vet inte vad jag kan säga för att få dig att förstå. Vet inte hur mycket jag vågar säga för att du inte ska bli rädd och gå din väg. Varje gång jag ser dig komma in genom dörren bli jag varm i kroppen, ler inom mig för att inte visa det. Dina ögon får mig att vilja sjunka genom jorden och dina läppar får mig att vilja slänga mig runt din hals och kyssa dig med slutna ögon. Jag vill känna ditt hjärta slå när jag lägger mitt huvud på ditt bröst och höra dina andetag natt som dag. 

Jag vill ge dig allt du någonsin önskat, ge dig all den kärlek jag bär inom mig. Jag vill börja ett nytt liv med dig, dela dagar av skratt och äventyr med dig, bli gammal med dig vid min sida. Jag vill dela mitt liv med dig..

Jag har en dröm i mitt huvud, en dröm att resa iväg med dig. Bort från allt, ta dig till något ställe bort om berg och dalar, ut till havet. Att bara vara med dig vid min sida oavsett om vi sitter i en soffa i vintermörkret eller är någon annanstans ute i världen skulle göra mig till den lyckligaste flickan i världen.

Varje gång är som en första gång vi ses,
det slutar aldrig pirra.

Inga kommentarer: