måndag, november 22, 2010

2010-11-22

Godkväll! Tänk va dagarna rinner förbi snabbt, om ynkla 2 dagar är det 1 månad kvar tills julafton. Dock tycker jag att julafton är överskattat med all dess panik för att köpa alla julklappar. Det är barnens dag så vist ska dom få öppna sina klappar, se Kalle Anka men jag nöjer mig med att umgås med familj och syskon, dricka glögg och äta julmat. 

Idag vaknade jag sent fast ja la mig tidigt igår. Vaknade av att det ringde på dörren och där stod kusin Annso och ville kika förbi och se hur köket blev innan hon skulle till jobbet här brevid. Annars idag har jag sprungit i affärer med mamma, varit hemma och gjort ansiktmask och haft lite spa. Gjort chokladriskakor som recept kommer upp snart på. 

Nu ska jag fortsätta min kväll framför datorn innan det blir dejt med sängen. I morgon kommer pappa med andra stationära dator, mitt vardagsrumsbord jag saknat och min skohylla till hallen. Ska bli skönt att få allt fixat! 

Ett måste till er som tycker om ansiktmask, Choklad.
Doftar ljuvligt. Sorry för lite kladdig bild.. Kladd skall det vara!

Inga kommentarer: