onsdag, november 03, 2010

2010-11-03

Godmorgon! Idag har jag sovit ut så vaknade för 30 minuter sedan ungefär. Nyss gett Alice mat så hon är nöjd. Idag spöregnar det ute, precis som igår fast idag är det kolsvart ute så har tändt alla smålampor här hemma. Man skulle kunna tro att klockan är 5 på eftermiddagen, börjar ju faktiskt bli kolsvart redan då. 

Idag tror jag att jag ska baka lite här hemma, sen tvätta en maskin med handdukar sen fortsätta sy. Jag och Malin köpte massa tyger med Korsstygn, julmotiv med ramar som vi håller på med. Dock jobbar hon ikväll så jag får sitta själv men det gör inget, har gett mig fan på att jag ska bli klar innan jul så det är bara fortsätta. 

Kanske man ska göra varma koppen till frukost/lunch nu då och kolla på tv en stund. Skönt med hemmadagar när det är pissväder ute. Det har ju regnat konstant i över 2 dygn nu. Vattenpölar som heter duga, dom har ju fått tömt brunnarna för dom blitt fulla till och med. 

Ha en bra dag så ska jag se till att blogga en massa idag..


1 kommentar:

Malin sa...

Ja Fortsätt och sy du :D hehe ;D ja ska komma hem till dig så vi kan sy tillsammans;D