måndag, november 08, 2010

2010-11-08

Godkväll! Hoppas eran Måndag varit bättre än min, jag har nämligen snuskigt ont i foten och jag hoppas det blir bättre snart för kan inte använda kängorna då jag inte får på dom på vänster fot pga av att den är svälld uppepå och converse-skor är ju snuskigt kallt nu, minus 13 grader här i Hofors och i morgon ska det tydligen bli snöstorm och jag ska iväg på kurs. 

Idag har jag varit hemma och fixat och donat lite, Tobias var hit några timmar också och hälsade på, hämtade lite saker och snackade. Nu på kvällen har jag inte gjort mycket, ska snart ta mig en låååång varm dusch sen se på Pensionärsjävlar 22:00 på kanal 5. Det ska tydligen vara riktigt bra?!

Det kommer upp ett tidsinställt inlägg senare på ett recept på kladdkaksmuffins som är ljuvligt goda, bakade sånna igår och har säkert skrivit ut recept tidigare men ni får det igen. 


1 kommentar:

Jenni sa...

Ja det programmet är skitbra :)